Nu har det gått 2 dagar utan att jag har sprungit något. Jag känner även att matlusten har kommit tillbaka och så kommer krafterna också. Vikten ärmar sig 76 kg. Jag har gått ner ca 20 kg sen jag började träna mer seriöst.
Måste vila också
träning Posted on Tue, September 09, 2014 10:52:15- Comments(0) https://springandeornitologen.kuukkeleistakuhankeittajiin.se/?p=56
- Share
