2016-03-03 , rätt så fint ute och bara 10 km kvar denna vecka men jag har ingen lust till varken att springa eller göra något annat . Det är antagligen så att man måste bekämpa viljelösheten ibland .🏃
Viljelöshet
träning Posted on Thu, March 03, 2016 16:08:29- Comments(0) https://springandeornitologen.kuukkeleistakuhankeittajiin.se/?p=18
- Share
